Handelsbetingelser


1. ANVENDELSE
Disse generelle forretningsbetingelser gælder for salg af varer fra SeChloe ud til kunder.
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er kun gældende, når der handles med
forbrugere.


2. SECHLOE
SECHLOE er ejet af Bettina I. Pedersen, CVR. 33898525. På adressen Store Gråbrødrestrædet
17 har jeg drevet butikken siden 2013, i sommeren 2020 flyttede jeg en del af butikken til
Kongensgade 30. Der vil butikken ligge i 2021. Store Gråbrødrestrædet bruges som
fungerende lager i mellem tiden. Vi tilbyder samtidigt salg fra webstedet www.sechloe.dk og
har følgende e-mailadresse: info@sechloe.dk , hvor i altid har mulighed for at tage kontakt. Vi
svare hurtigst muligt.


3. BESTILLING OG ORDREBEKRÆFTELSE
Du kan handle her via webshoppen, når en beskæftigelse er tilbage i din mailboks, er
bestillingen gået igennem. Gem altid ordre nummer / kopi af fakturaen.

4. PRISER OG BETALING
Alle beløb er i DKK. Danske kroner.
Køber du brugte vare er de oplyst eks. Moms. Iht. Fortjenstmargenordning – brugte genstande
– køber har ikke fradrag for momsen. Køber du nye vare er der pålagt gældende moms.
Du kan bruge de viste betalingsmuligheder på startsiden.
Sechloe bruger en godkendt betalingsserver, der kryptere alle dine kortoplysninger med SSL
( sec ure socket layer ) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.
Beløbet fra betalingen, trækket først ved afsendelse af varen.
Fakturaen skal bruges ved returnering.


5. LEVERING / AFHENTNING
Leveringsbetingelser
SeChloe sender varer senest 2 hverdage efter køb. Leveringstid og -pris afhænger af den
valgte leveringsmetode og beregnes i købsprocessen.
Vi sender med GLS og du kan både vælge at få sendt til en pakkeshop eller levering på din
adresse.

Vi tilbyder også lokal levering, som ligeledes kan vælges i købsprocessen hvis du bor inden for
det område vi leverer i.
Ønsker du at få leveret varer, hvor der ikke findes leveringsmuligheder i købsprocessen,
bedes du kontakte os på forhånd og aftale det.
Som et sidste alternativ kan der vælges afhentning i butikken inden for vores åbningstid eller
efter aftale. Du vil modtage en bekræftelse når din vare er klar til afhentning og
yderligere instrukser for hvornår du kan afhente varen.
Har du spørgsmål om fragt eller afhentning er du altid velkommen til at kontakte os
via formularen på kontaktsiden eller sende os en mail.

6. FORTRYDELSESRET
Skulle du fortryde dit online køb hos SeChloe har du 14 dages fuld returret. SeChloe
refunderer det fulde beløb minus forsendelsesomkostning, hvis varen er købt online.
Returnerer du en vare købt online, skal du selv sørge for, at returnere varen til Butik Artefakt
i forsvarlig emballage og i samme stand som varen blev modtaget. Efter modtagelse af varen
refunderes varens pris. HUSK at kontakt SeChloe via telefon eller mail inden.

SeChloe modtager ikke forsendelser, som er sendt pr. efterkrav.
Husk altid at vedligge en retur seddel i returpakken.
SeChloe / Bettina Pedersen
Kongensgade 30
5000 Odense C.

7. REKLAMATIONER
Vare købt som nye hos SeChloe har 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved
modtagelse, skal du hurtigst muligt tage kontakt til SeChloe. Såfremt reklamationen er rettidig
og berettiget, vil kunden modtage en ny identisk vare med det samme. Lagerføres den
pågældende vare ikke, vil SeChloe ophæve købet så kunden får pengene retur.
Reklamationen omfatter ikke fejlagtig håndtering eller -efterbehandling af varer. Dette
vurderes i den konkrete sag. En håndtering opfattes som korrekt, såfremt den er foregået
efter de på varen oplyste anvisninger.
Bemærk vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

8. PERSONOPLYSNINGER
SeChloe behandler kundens persondata i overensstemmelse med persondataloven. Kunden
kan kontakte SeChloe, såfremt der ønskes oplysninger om, hvilke data, der behandles om
kunden, eller hvis oplysningerne ønskes slettet eller korrigeret.
Oplysninger om kunden benyttes kun af SeChloe til opfyldelse af kundens bestilling af varer
og til at informere om eventuelle problemer vedrørende leverancen. Helt konkret vil de
faktuelle oplysninger være kundens navn, adresse, telefonnummer, evt. mobil nummer, e-mail
adresse, land, varer samt korttype.
Alle personoplysninger transmitteres krypteret.
SeChloe videregiver ikke kundens oplysninger til tredjemand, og SeChloe er underlagt
tavshedspligt i forhold til de fra kunden modtagne oplysninger. SeChloe opbevarer ikke
kundeoplysninger krypteret, men de opbevares på en sikret server. Denne opbevaring
eksisterer i 5 år, alene pga. bogføringsloven, da denne stiller krav om opbevaring af
regnskabsmateriel i 5 år.
Der anvendes session cookies under ordre-afgivning. Disse slettes automatisk ved
ordreafslutning, eller -afbrydelse.
SeChloe forbeholder sig retten til, at udsende nyhedsbreve til handlende på SeChloe, der har
givet deres samtykke hertil ved købets afslutning, jf. Markedsføringslovens § 6. Denne tjeneste
kan til enhver tid frameldes.

9. DIVERSE
Spørgsmål vedrørende levering, betaling mv. kan ske pr. e-mail til info@sechloe.dk eller på
hverdage mellem kl. 9-15 på telefonnummer: 31111711

Hvis nogen del af disse generelle betingelser skulle blive anset for retsstridige og ugyldige og
dermed ikke kan håndhæves, påvirker dette ikke gyldigheden og håndhævelsen af den
resterende del af disse generelle betingelser.


10. FORBEHOLD
SeChloe tager forbehold for udsolgte varer, samt for eventuelle prisfejl.
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:
 
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Link: www.forbrug.dk
 
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU
Kommissionens online klageplatform.
 
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk